wtorek, 23 lipca 2013

Nowy wygląd bloga

Hej, ustawilam nowy wyglad bloga , nie ma zdjecia Ariany w tle tylko jest rozowo, mam nadzieje ze wam sie podoba, jest bardziej dziewczeco tak samo jak Ariana lubi . Jesli uda mi sie znalezc zdjecie rozowych roz to ustawie je na tlo a narazie jest takie, mam wielka nadzieje ze wam sie spodobalo !
Sprobuje poszukac jakis informacji lub ciekawostek na temat Ariany, bo teraz nie dostaje informacji od specjalnej strony, ale sprobuje poszukac i jesli mi sie uda to wrzuce je. Jak cos to ja nie dodaje tylko po 1 poscie codziennie , dodaje kilka w jeden dzien :) Nie wiem czy to real Ariana ale jesli tak to macie pozdrowienia ;** i widziala tego bloga ! w nastepnym poscie podam wam ile osob odwiedzilo mojego bloga i z jakich kraji czytelnicy go odwiedzaja :) na razie to niespodzianka <3 ILY !



New Photo.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz