poniedziałek, 22 lipca 2013

Kochajmy ja nie za slawe :'(

Heeey

Wiec w dzisiejszym poscie chce wam uswiadomic to , ze jesli ktos kocha Ariane tylko za to ze jest slawna, i jak ja poznasz to bedziesz slawna bo zadajesz sie z gwiazda, mi na tym nie zalezy. Ja kocham Ariane za jej cudowny glos i za to jaka jest, ze jest zabawna, umie grac role w filmach, i jest bardzo slodka, itp.
Gdybym miala wybor :
a) przyjaznic sie z Ariana i nic o tym nie wiem.
b) pisac z Ariana na skype i wszyscy o tym wiedza.
Wybralabym A) , wolalabym sie z nia przyjaznic i nikt o tym nie wie, nie zalezy mi na slawie, bo mialabym wtedy swietna przyjaciolke ! Tylko to sie liczy. A wy za co kochacie Ariane  . . ?
Jesli ktos kocha ja za to lub ja lubi za to tylko ze ona sie pokazuje w telewizji to nawet nie jest jej fanem tylko probuje sie z nia skontaktowac z powodu slawy. Ja sie ciesze ze taka utalentowana osoba czyli Ariana Grande mogla sie wybic i zrobic kariere, i ciesze sie ze moge ja ogladac! i cieszyc sie razem z nia jej sukcesami :)






Ari w dwoch kolorach <'3

















A tutaj Ari z wielka checia pokaze wam swoj dom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz