niedziela, 21 lipca 2013

Co takiego jest w Arianie ze jest wspaniala ? XOXO

No wiec, czasem zastanawiam sie co jest takiego wspanialego w Arianie Grande ? Wiecie. . . . . . ?
Ja po prostu myslalam sobie tak i nie wiem co mam powiedziec, przeciez nawet zdjecie mowi samo za siebie, nobo spojrzcie jaka ona jest cudowna. Piekna dziewczyna, ladnie jej nawet w rudych wlosach, ale najlepsze co moze byc w Arianie to jej glos !  No nigdy nie widzialam osoby ktora rownie tak cudownie umie spiewac :) kocham ja nie za to ze pokazuja ja w telewizji i jest slawna, i nie chce sie z nia przyjaznic tylko dla tego ze bylabym slawna gdybym byla jej BFF . No ja bym sie cieszyla ze mam taka cudowna BFF.
Kocham ja za to ze jest fajna, i ma super osobowosc, slawa i pieniadze to nie jest to wszystko i to nie jest takie wazne, dla przyjaciol Ariany liczy sie to jaka ona jest a nie czy jest popularna czy nie, mam nadzieje ze gdy moi czytelnicy przeczytaja ten post zdadza sobie sprawe z tego ze nie wazne jest czy Ariana Grande jest slawna , wazne jest to jaka on jest naprawde za kamera, i na pewno jest tak samo rownie cudowna jak na scenie <3 i za to ja kocham !!<3!!

Dajcie calusa Arianie <3




















Tutaj mozecie zobaczyc jak Ari spiewa <3














Rada "Byc jak Ariana Grande" - Jesli chcesz spiewac jak Ariana , tak pieknie.. to staraj sie szkolic swoj glos, a na probach swojego glosu spiewaj piosenki zeby bardziej niektore slowa lepiej wypowiadac, jesli chcesz spiewac do najlepszej piosenki to wybierz .. Ariana Grande ft. Mac Miller "The Way" <3

1 komentarz:

  1. Nikt nie wie jaka Ariana (lub jakakolwiek inna gwiazda) jest w prywatnie :)

    OdpowiedzUsuń