niedziela, 21 lipca 2013

Cytaty Cat Valentine :)

Oto najlepsze cytaty Can Valentine z serialu "Victorious" :))

" Yay !!! Uwielbiam emocje !"
"Uwielbiam to paniczne, zdenerwowane uczucie."
"Prawdziwa historia'
"Mój kolor włosów nie ma nic wspólnego z moimi problemami psychicznymi".
(Robby: ale jest wieczór) "Uuu, jestem pewna, że wiesz wszystko na temat czasu".
"Ona gada jak pokręcona. Co ja mam teraz zrobić ? "
"Chcę być jednorożcem"
"Wiem, że Jade wydaje się złośliwa, ale nie martw sie, ona jest taka"
"Czy to prawda, ze pot i siki to tak jakby... kuzynostwo ?"
"Hej puk puk  - kto tam? - nie jest - co nie jest ? - Czy życie nie jest zabawne? "
"To jest cud"
"Co to ma znaczyć ? "
"Nie bądź smutny..."
"Czuję się taka kochana"
(Robby :  Potrzebuję powietrza) "Ale tu jest powietrze, co jest złego z moim powietrzem ? "
"Zastanawiam się, czy lustro działa w kosmosie"
"Nie jestem zła, chcę tylko żeby coś złego ci się stało"
"Proszę nie patrz na to, to wszystko jest moje"
"Czemu mnie po prostu nie kopniesz w twarz?"
"Mocne znaczy dobre"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz