niedziela, 21 lipca 2013

Marzenia xoxo

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY

No wiec, dzisiaj dodam chyba jeszcze jakies 2-3 posty ale nie wiem bo jade dzis do Zlotego Potoku bo przyjezdza (nie wiem jak ona sie w realu nazywa) "Zaneta"  z "Na Wspolnej"  i chce od niej wziasc autograf i zrobic sobie z nia zdjecie :) wiec tak, ale to nie o mnie jest ten blog HEHE.
Wiec "marzenia" jakie jest marzenie Ariany Grande ? Ja wam powiem, to ze ona jest gwiazda to nie znaczy ze nie ugania sie za innymi slawnymi ludzmi, ostatnio przeczytalam ze ona jest wielka fanka Bruno Marsa , i napisala ze jej wielkim marzeniem jest nagranie duetu z Bruno Marsem. a jesli chodzi o moje marzenie wielkie to spotkac 3 gwiazdy jednoczesnie czyli Selene Gomez, Justina Biebera, i Ariane Grande.
Nie wstydze sie ze lubie Justina B. po prostu jego muzyka mi sie podoba i lubie go, wiec to nie jest wstyd, i jesli tez go lubicie ale sie z tym ukrywacie to nie jestescie Beliebers ! tylko zwyklymi oszustami ktorzy sie jego wstydza :'( zal mi takich ludzi !
Ariana po powrocie z DisneyLand'u :)




















Rada "Byc jak Ariana Grande" - Gdy robisz sobie zdjecia aparatem, kamera z komputera lub nie wiem czym chcecie, starajcie sie aby to zdjecie bylo slodkie, nie robcie glupich min, tylko robcie takie slodkie jak Ariana, podpowiedz na zdjeciu. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz