wtorek, 23 lipca 2013

Ariana na plakacie :'( A z tylu Justin !

Hej, naprawde mam wielki dylemat, poniewaz ostatnio dostalam paczke od wujka z USA i byla w niej gazeta amerykanska, bylo duzo plakatow az w koncu znalazlam Ariane Grande :* i pewnie na moim miejscu byscie sie ucieszyli i powiesili ja na scianie, ale chwile ! Bo na odwrocie jest Justin Bieber .. A ja jestem Belieber i Arianator <3 i nie wiem co mam zrobic, pomozcie mi , najbyscie pisali w komentarzach to nie cos w tym stylu "Justin to pedal" albo "Justin to gej" <-- NAWET NIE BEDE MIEC ZAMIARU CZYTAC TAKICH KOMENTARZY BO TO JEST ZALOSNE.  Lub ci co nie lubia Justina nawet niech nie wchodza w ten post i go nie czytaja !! Jesli lubicie mojego bloga to pomozcie mi i mnie wspierajcie a nie jakies glupie posty pisac. :p
Niestety nie jestem na swoim kompie to nie moge wrzucic zdjecia Ariany ale prosze jakis filmik :) --->

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz